håret ryker

 
bild i repris.
 
ja, jag har kommit till en tid i mitt liv då jag är så himla trött på mitt långa hår.
ja de är väl detta problemet alla tjejer i min ålder har någon gång. de är detta alla tjejer tjatar om, de tjatar om sitt hår. 
och ja, nu tänker jag också tjata lite hade jag tänkt.
 
jag har alltid låtit mitt hår växa för att jag har alltid velat ha långt fint hår. och ja visst, mitt hår är fint. men jag har tröttnat på att de bara hänger. de bara hänger där och jag gör aldrig någon frisyr på mitt hår. jag låter de bara hänga elelr så sätter jag upp de i en toffs för jag orkar inte fixa till de. 
 
så nu har jag tänkt igen detta och jag tänker klippa kort hår. jag tänker klippa lite mitt hår axellångt. kanske lite längre. 
jag vet att detta frisyren är inne nu och jag tycker de verkar så härligt med kort hår! de verkar inte bara härligt utan de är snyggt också!
så jag har bestämmt mig. någon gång nästa månad ryker håret.
 
det var allt för mig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN




Är en tjej på 16 år som älskar att fotografera
och nu vill jag dela med mig av mina bilder
hoppas du gillar det du ser.

jag fotar med en nikon d300
läs om mn kamerautrustning här


Follow on Bloglovin