8 januari

 
hej. nu har jag pluggat och ätit. de känns rätt bra, känns som att de kommer gå bra på nästa prov. nu måste jag bara fortsätta plugga såhär tlls de är prov på riktigt. hihi.
men nu sitter jag här och ska snart på träning som vanligt. ska bli lite skönt att komma i vattnet. men de är antagligen hård träning så jag aksnke ine är lika glad sen haha ;)

jaja. jag ska se om de blir lite finare väder någon dag i veckan och se om jag kan paddra mig ut och ta lite bilder. jag ska även se om jag akn få med min pojkvän ut eller bara vara inne och ta några fina bilder på oss. två hiih. vi firar förresten 1 och 1 halvt år om någon dag. myyys. älskar honom mest i världen.

menmen. nu ska jag packa väskan för träning!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN




Är en tjej på 16 år som älskar att fotografera
och nu vill jag dela med mig av mina bilder
hoppas du gillar det du ser.

jag fotar med en nikon d300
läs om mn kamerautrustning här


Follow on Bloglovin