be a lover not a fighter but always fight for what you love

 
 
gomorgon på er. jag vakna för ca en timme sen  och nu sitter jag vid datorn som vanligt. de blir nog ännu en lugn dag och idag är det ingen träning för mig. 
imorgon ska ag iväg till lödde och simma 800 och få bort mina räddslor för att simma 800 mm. hoppas verklien att de går bra. de va ett tag sen de gick bra på 800 meter eftersom att jag är så rädd flr at simma de..
aja.
nu ska jag chilla lite också kanske tar lite bilder i eftermiddag




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN




Är en tjej på 16 år som älskar att fotografera
och nu vill jag dela med mig av mina bilder
hoppas du gillar det du ser.

jag fotar med en nikon d300
läs om mn kamerautrustning här


Follow on Bloglovin