cheez doodles

 
hejsan. jag har inet bloggat så mycket idag och jag bloggade inte igårkväll menmen!
igår och i morse hade jag världens mysigaste stund med min pojkvän. vi pratade en massor och kollade the notebook och åt ostbågar. och eftersom att det var maxibag så är det över till mig idag! *lycklig tjej*

men vid tolv tiden idag åkte min pojkvän hem till sig och jag åkte på tävling. det var ett lyckat lopp jag simmade. jag fick äntligen ner mitt pers. det var säkert tre år sen sist jag persa på 100 meter frisim så det känns skönt. nu hoppas jag bara att de fortsätter såhär.
 
men imorgon vid sju på morgonen åker jag på tvling igen och ska simma två grener. jag hoppas de går bra! men nu ska jag äta ostbågar och mysa lite med mig själv. ha det bra.




Kommentarer
Heart Louise

Så bra laddning inför imorgon måste jag ju säga:)

Svar: jadå, visst är de ;)
rebecca nordberg

2013-01-26 @ 20:03:52
Heart Felicia Långström Photography

Oh vad gott!

Svar: oh, ja! :)
rebecca nordberg

2013-01-28 @ 22:00:31
URL: http://felicialangstrom.se/
Heart Sandra

mums vad gott! <3

2013-02-13 @ 22:32:00
URL: http://splinky.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN




Är en tjej på 16 år som älskar att fotografera
och nu vill jag dela med mig av mina bilder
hoppas du gillar det du ser.

jag fotar med en nikon d300
läs om mn kamerautrustning här


Follow on Bloglovin