från och med nu


satt och rensade bland bilder och la alla oredigerade bilder i en mapp så jag hittade dessa bilderna och fixa till dom lite. en del av bilderna är faktikst tagna av min pojkvän. 
på bilderna är det min syster som sim tävlar för första gången.

 
 
jag har varit på frukost kalas idag och det var väldigt gott och mysigt men nu i eftermiddag så har jag mest myst framför dadtorn som vanligt men har även ränsat min gaderob från kläder jag aldrig använder.. rätt skönt faktikst..

snart ska jag ta min ben & jerrys och sätta på en bra film. hoppas ni har en lika mysig kväll som jag har!




Kommentarer
Heart Matilda

Var laddade du ner ditt photoshop? :)
Du har riktigt fin blogg!

Svar: jag minns inte riktigt.. men kolla runder så hittar du något som funkar!tack detsamma!
fina bilder du tar :)
rebecca nordberg

2013-01-06 @ 21:31:04
URL: http://matildaholmberg.blogg.se
Heart Jenny

Väldigt härliga bilder!!

2013-01-30 @ 13:08:56
URL: http://novemberdreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN




Är en tjej på 16 år som älskar att fotografera
och nu vill jag dela med mig av mina bilder
hoppas du gillar det du ser.

jag fotar med en nikon d300
läs om mn kamerautrustning här


Follow on Bloglovin