hemligheter

 
hej mina vänner jag bloggade inte igår.. jag vet. men jag var lite deppig och kände inte riktigt för det.
men nu ska jag ta tag i det igen, minst två inlägg per dag!
 
idag har jag haft ett matte prov. jag hade inte pluggat nåonting. provet var lite konstigt men jag kände att jag kunde mer än hälften av provet och det betyder alltså att jag får minst E och jag känner faktikst att de kanske kan gå lite, lite bättre till och med.
 
sisat veckan i skolan nu med. sen ska jag praktisera i tre veckor och efter de har jag lov i en vecka så jag komemr inte vara i skolan på ca en månad! så skönt! det betyder inga prov på ca 5 veckor. skööööönt!
 
men nu ska jag mot träningen. ni får ha de så bra så kanske jag berättar en hemlis ikv




Kommentarer
Heart Matilda

Fina bilder! :)

Svar: tack så mycket! :)
rebecca nordberg

2013-01-23 @ 18:17:34
URL: http://matildaholmberg.blogg.se
Heart ☆ Tessie

Hej och grattis, du är 1 av finalisterna i min tävling!
Det du nu behöver göra är att skriva i din blogg att du gått vidare i "bli söndagens blogg" hos mig, länka in till mig och detta inlägg be dina läsare att lämna en kommentar med det nr som står framför din bild i inlägget. Lycka till, på söndag presenterar jag vinnaren! (:

2013-01-23 @ 21:31:38
URL: http://ragdollie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN




Är en tjej på 16 år som älskar att fotografera
och nu vill jag dela med mig av mina bilder
hoppas du gillar det du ser.

jag fotar med en nikon d300
läs om mn kamerautrustning här


Follow on Bloglovin