rosa, grön och svart

 
kom hem från skolan för ett tag sen. har haft en rolig dag i skolan med mina kära vänner!
fick även reda på resultatet av matteprovet jag gjorde. jag fick C. och jag hade inte pluggat alls? jag är riktigt stolt över mig själv faktikst! de är ändå rätt kul med matte. är ändå rätt bra på de tycker jag :)

när jag kom hem iaf så låg dessa block, ett nytt hänglås och en påse ostbågar på mitt nystädade skrivbord. det är en snäll mamma jag har minnsan. aja. nu ska jag nog plugga lite.. ha en bra kväll alla bloggar kanske lite senare ikv :)
 
 
Glöm inte att rösta på mig HÄÄÄÄR. jag är bild 2 :)

om ni har röstat på mig kan ni skriva en kommentar på min blogg så kollar jag in din blogg och slänger aknske in en kommentar på din blogg!




Kommentarer
Heart Erica

sv: tack så mycket :D

Svar: det var så iite så :dfin din nya design är :D
rebecca nordberg

2013-01-25 @ 20:52:41
URL: http://eericaandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN




Är en tjej på 16 år som älskar att fotografera
och nu vill jag dela med mig av mina bilder
hoppas du gillar det du ser.

jag fotar med en nikon d300
läs om mn kamerautrustning här


Follow on Bloglovin