de är här jag kommer ifrån

 
hej. jag har pluggat ända sen jag kom hem från skolan. det är väldigt mycket nu eftersom att vi ska ha praktik i tre veckor och direkt efter det är det sportlov så de vill att vi ska ha alla prov och sånt innnan lovet så att man inte glömmer något. 
de är ju rätt bra ändå men lite jobbigt att ha så mycket nu.. aja. jag är klar med en del nu.
 
nu ska jag snart mot träning då jag ska ta med kameran och fota en av simmarna.. vet inte riktigt varför men det ska bli rätt kul :)
nu ska jag plugga lite till tror jag.. ha en bra kväll!




Kommentarer
Heart Nike Kruners

Villka fina bilder du tar ! Har också en nikon d300!

2013-01-18 @ 20:07:56
URL: http://nikekruners.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN




Är en tjej på 16 år som älskar att fotografera
och nu vill jag dela med mig av mina bilder
hoppas du gillar det du ser.

jag fotar med en nikon d300
läs om mn kamerautrustning här


Follow on Bloglovin