att vakna tidigt

 
fick detta söta lilla påskägg igår. 
 
vaknade vid sju imorse (har vaknat as tidigt nu hela veckan?!) och kunde verkligen inte somna om så jag tog upp min bok och började läsa. är halvvägs nu. den är äckligt bra! de är en bra beskrivning på den. man vill bara läsa vidare och se vad som händer. det tar aldrig slut! när jag har läst denna kommer jag antagligen gå till närmaste affär och köpa nästa del!
 
idag kommer min pojkvän hit. jag vet inte riktigt vad vi ska hitta på men det blir säkert hur bar som helst. men nu måste jag ta en bild till fotoutmaningen för insåg nyss att jag inte gjort det än....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN




Är en tjej på 16 år som älskar att fotografera
och nu vill jag dela med mig av mina bilder
hoppas du gillar det du ser.

jag fotar med en nikon d300
läs om mn kamerautrustning här


Follow on Bloglovin