fem saker ni kanske inte visste om mig.

 
- jag har magkatarr och jag hatar det så himla mycket. (googla om ni inte vet vad magkatarr är)
- min blogg betyder mycket. jag älskar att blogga och att få dela med mig av mina bilder och allt positivt jag får höra om mina bilder är bara så himla kul!
- när jag hör en bra låt så spelar jag sönder den tills jag har tröttnat på den. 
- jag hatar verkligen baciller. det är det värsta som finns. folk som är sjuka och snorar och hostar. jag tyckte det var jätte jobbigt att praktisera på en förskola när alla var sjuka.
- jag har haft feber ca 4 gånger under hela mitt liv. senaste gången var för en vecka sedan.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN




Är en tjej på 16 år som älskar att fotografera
och nu vill jag dela med mig av mina bilder
hoppas du gillar det du ser.

jag fotar med en nikon d300
läs om mn kamerautrustning här


Follow on Bloglovin