spelas mest just nu

 
idag har jag varit på simtävling. simmade 800 meter. tiden var inte på topp. har varit sjuk i två veckor. har ju som jag sagt innan lite skräck för att simma 800 meter pga att jag fått astma anfall och fått bryta loppet ett par gånger och nu försöker jag bygga upp mitt självförtroende och försöka våga mer och jag tycker de blir bättre och bättre hela tiden så jag är rätt nöjd ändå!
 
 
spelas mest just nu.
 
Anton Ewald – Begging
Terese Fredenwall – Breaking the Silence - Radio Version
Imagine Dragons – On Top Of The World
Foster The People – Don't Stop (Color On The Walls)
Macklemore & Ryan Lewis – Thrift Shop - feat. Wanz
Caroline af Ugglas – Hon har inte




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN




Är en tjej på 16 år som älskar att fotografera
och nu vill jag dela med mig av mina bilder
hoppas du gillar det du ser.

jag fotar med en nikon d300
läs om mn kamerautrustning här


Follow on Bloglovin