våfflor

 
vaknade runt åtta idag och låg och drog mig ett tag men sedan tog jag upp min bok (femtio nyanser av honom) och började läsa. jag har nu hunnit igen nästan halva boken, rätt stolt över mig själv faktikst. jag brukar vara den som tar ett tag för att läsa en bok.
 
idag, om några timmar, ska jag åka till min mormor och äta lite middag med en del av släkten. det är väl sånt man gör när det är påsk och annat (mormor fyller år också). så där kommer jag väl vara ett tag och jag tönker nog at med mig akmeran så jag ta lite bilder också. alltid kul. 
 
som ni ser på bilden har jag även ätit våfflor idag. lite sent om man tänker på våffeldagen menmen. jag vet inte riktigt vad jag tyckte om dom.. det kan bero på att mitt smaksinne inte är på topp nu när jag är sjuk. menmen.




Kommentarer
Heart Heidi

Shit vilken härlig blogg! Superduper mysig att kolla igenom , väldigt fina bilder du tar! :)

Svar: amen vad kul att du tycker det. jag tackar så mycket! :)haft en bra dag?
rebecca nordberg

2013-03-29 @ 13:36:57
URL: http://fotostuff.blogg.se/
Heart Cajsa T

Jätte fina bilder :) och måste säga att din blogg är jätte fin :)

Svar: Vad glad jag blir! Tack så hemsk mycket :)
rebecca nordberg

2013-03-31 @ 12:15:53
URL: http://chawey.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
TILLBAKA TILL STARTSIDAN




Är en tjej på 16 år som älskar att fotografera
och nu vill jag dela med mig av mina bilder
hoppas du gillar det du ser.

jag fotar med en nikon d300
läs om mn kamerautrustning här


Follow on Bloglovin